[av_textblock size=” font_color=” color=”]

معرفی بلوک سبک C.A.S:

بلوک سبک ساختمانی هوادار C.A.S، متشکل از سیمان، سیلیس، سنگدانه های سبک و مواد هوازا است که استفاده از هر یک از این مواد سبب بروز ویژگی برتری از جمله مقاومت بالا،کاهش وزن، مقاومت در برابر خوردگی حشرات،مانع عبور رطوبت،صوت و انرژی در این محصول شده است.

ویژگی ها و مشخصات فنی بلوک سبک C.A.S:

الف) وزن مخصوص هر متر مکعب بلوک سبک C.A.S حدود 480 الی 530 کیلوگرم است;به طوریکه که در سطح آب به صورت شناور باقی می ماند.

ب) مقاومت فشاری بلوک سبک C.A.S، حدود 27 الی 33 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است.

ج) درصد جذب آب بلو ک های سبک C.A.S، 10 الی 12 درصد بوده و فاقد جمع شدگی خطی می باشند.

*ابعاد بلوک های سبک C.A.S بر حسب سانتیمتر به شرح زیر می باشد:

بلوک 60*25*8 _ بلوک 30*25*8

بلوک 60*25*10 _ بلوک 30*25*10

بلوک 60*25*15 _ بلوک 30*25*15

بلوک 60*25*20 _ بلوک 30*25*20

بلوک 60*25*25 _ بلوک 30*25*25

بلوک 60*25*30 _ بلوک 30*25*30

بلوک 60*25*33 _ بلوک 30*25*33

ابعاد فوق با توجه به درخواست مشتری و توافق تولیدکننده ،قابل تغییر است.

مزایا و قابلیت های بلوک سبک C.A.S:

مقاومت و دوام بسیار بالا با وزن پایین : به دلیل استفاده از سیمان و سبکدانه های مقاوم و مواد هوازا

عایق حرارتی مناسب: تخلخل موجود در بلوک سبک C.A.S، به عنوان جداره و عایق صوت و حرارت عمل می کند.

عایق صوتی

مقاوم در برابر آتش: به دلیل استفاده از سبکدانه رسی مقاوم که در دمای 1250 درجه سانتیگراد به عمل آمده است.

مقاوم در برابر یخ زدگی: وجود تخلخل در بلوک سبک C.A.S و همچنین عدم جذب رطوبت ، مانع از یخ زدگی و ترک خوردگی آن می شود.

مقاوم در برابر زلزله : کاهش وزن بلوک و به دنبال آن کاهش وزن ساختمان ،سبب مقاومت در برابر زلزله می شود.

حمل و نقل آسان و سریع: به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و درعین حال سبک

سرعت اجرای بالا: به راحتی توسط کارگر و با دست، قابل جابجایی است.

سهولت در اجرا: برای کار کردن با بلوک سبک C.A.S ، به تخصص خاصی نیاز نیست. همچنین قابلیت میخ کوبیدن را دارند و به راحتی می توان پریز ،لوله و اتصالات را بر روی آن نصب کرد.

مصرف ملات کمتر در اجرا: به دلیل بزرگ بودن ابعاد بلوک،سطح ملات خور بلوک سبک C.A.S نسبت به محصولات سنتی نظیر آجر و بلوک سفالی و … کاهش میابد.

سازگار با سلامت محیط زیست: به دلیل عدم وجود مواد خورنده و سمی در مواد اولیه بلوک سبک C.A.S

کاربرد بلوک سبک C.A.S:

بلوک سبک C.A.S مصالحی استاندارد و با پیشرفت کاری بسیار بالا گزینه مناسبی برای پروژه های ساختمانی و شرکت های انبوه سازی می باشند.

بلوک سبک هوادار C.A.S در دیوارهای باربر و غیر باربر بیرونی و داخلی ساختمان استفاده شده و جایگزین متفاوتی نسبت به انواع مصالح ساختمانی سنتی رایج نظیر آجر،بلوک های سفالی، بتنی و … می شود.

بلوک های هوادار C.A.S از پرکاربردترین و سبک ترین نوع محصولات ساختمانی پیش ساخته با سیمان هستند که به سبب دارا بودن ویژگی های متفاوت، کارپذیری در اماکن مختلف را امکان پذیر ساخته است.از جمله:

1_ دیوار انبارها و سردخانه های صنعتی: بلوک سبک C.A.S، به دلیل مقاومت در برابر آتش سوزی ،جلوگیری از انتقال رطوبت به داخل انبار،جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین عدم تبادل سرما و گرمای محیط خارجی به داخل ،جهت استفاده در انبارها و سردخانه ها حائز اهمیت می باشند.

2_ واحد تأسیسات: در ساخت بلوک سبک C.A.S برخلاف سایر محصولات مشابه از آهک استفاده نشده و به همین سبب خوردگی و پوسیدگی لوله ها و تأسیسات را به دنبال نخواهد داشت.

3_بیمارستان ها و مدارس: مقاومت در برابر زلزله، عایق صوتی و عدم تبادل انرژی با محیط بیرونی از نکات مهم در ساخت مدارس و بیمارستان ها بوده که بلوک سبک C.A.S تأمین کننده آن می باشد.

4_ویلاها و بناهای ساحلی در مناطق شرجی و مرطوب: بلوک سبک C.A.S به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و عدم جذب رطوبت، گزینه مناسبی برای استفاده در این بناها می باشد.
[/av_textblock] [av_image src=’http://parsetraei.com/wp-content/uploads/2017/04/DSC01298.jpg’ attachment=’1673′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’av-rotateIn’][/av_image]

فهرست