[av_toggle_container initial=’0′ mode=’accordion’ sort=” av_uid=’av-jdqc9u’] [av_toggle title=’آیا بتن هوادار اتوکلاو شده محصول جدیدی است ؟’ tags=” av_uid=’av-gxrjn6′] بتن هوادار اتوکلاو شده در اکثرنقاط اروپا بیش از ۸۰ سال و در آسیای دور و آسیای میانه بیش از ۴۰ سال و در استرالیا و آمtheessayclub.com https://writemyessayrapid.com/ریکای جنوبی بیش از ۲۰ سال است که استفاده می شود.  استفاده از بتن هوادار اتوکلاو شده در آمریکا از سال ۱۹۹۰ میلادی  آغاز گردید. در حال حاضر سازه هایی با عمر بیش از ۷۵ سال  وجود دارد که در شرایط بسیار مطلوب و با حداقل هزینه  نگهداری و تعمیرات در حال استفاده می باشند.

علیرغم استفاده از بتن هوادار اتوکلاو شده در ۲۰ سال گذشته درایران، متأسفانه تقاضا برای مصرف آن وجود نداشته است. عدم استفاده از این محصول، بخشی به دلیل کیفیت پایین محصولات تولید شده و بخشی دیگر به دلیل کمبود  اطلاع رسانی  می باشد. علاوه بر این  به علت وجود انرژی فراوان و ارزان در کشور، تقاضا برای این محصول کم بوده است.

در حال حاضر با توجه به حذف یارانه ها و استقرار قوانین محکم تر جهت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها ، نیاز به محصول  بتن هوادار اتوکلاو شده افزایش یافته است.
[/av_toggle] [av_toggle title=’موارد استفاده بتن هوادار اتوکلاو شده در چه بخش هایی است ؟’ tags=” av_uid=’av-frkzfm’] بتن هوادار اتوکلاو شده در سراسر دنیا اکثرا در بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، فروشگاه ها و انبارها، ساختمان های theessayclub.com https://writemyessayrapid.com/اداری،ِ مؤسسات فرهنگی و آموزشی مانند کتابخانه ها و مدارس و دانشگاه ها، بیمارستان ها و منازل و برجهای مسکونی استفاده می گردد.

بتن هوادار اتوکلاو شده همچنین به عنوان محافظ در برابر آتش و به عنوان مانع صدا مورد استفاده قرار می گیرد.
[/av_toggle] [av_toggle title=’چرا بتن هوادار اتوکلاو شده عایق حرارتی مناسبی است؟’ tags=” av_uid=’av-euokjm’] طراحی ساختمان و خواص مصالح به کارگرفته شده در آن، اثر بسزایی در میزان مصرف انرژی و راندمان انتقال حرارت  برای  ساختمان های تجاری و مسکونی  دارد. دیوارها ، سقف ها و کف های ساخته شده از بتن هوادار اتوکلاو شده ترکیبی خلاقانه ازهدایت گرمایی خوب و نفوذپذیری کم هوا است. خصوصیات عایق حرارتی این محصول، این امکان را برای استفاده کنندگان فراهم می سازد که مصرف انرژی به زمانهای کم مصرف انتقال یابد. در نتیجه کاهش هزینه انرژی برای کاربران و مالکان ساختمان، بهبود آسایش زندگی و کاهش تقاضا برای تسهیلات تولید برق را موجب می شود.
[/av_toggle] [av_toggle title=’آیا پس از اجرا نیاز به اجرای پلاستر برای ایجاد سطح صاف وجود دارد؟’ tags=” av_uid=’av-c6omyq’] با توجه به دقت بالای ساخت (خطا کمتر از ۱/۵ میلیمتر) در صورت اجرای مناسب، دیوار دارای سطح صاف است و به راحتی قابل رنگ آمیزی است. در سطح نمای خارجی نیز انواع نماسازی مشابه گرانولیت به صورت مستقیم قابل اجرا است.
[/av_toggle] [/av_toggle_container] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-11gu42′] [av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-vbn5e’]

به منظور سهولت بررسی محصولات ما از جانب مشتریان ،برخی مقایسه های کمی بلوک ها در فایل زیر موجود است.
استخراج این ارقام ،شما را برای مقایسه کمی، ریالی و انتخاب محصول مناسب یاری خواهد کرد.

Download (PDF, 80KB)

[/av_textblock] [/av_one_full][av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av_uid=’av-qte3m’] [av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ av_uid=’av-jjh36′] [av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_display=” av_uid=’av-4joaxe’] [av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-3a7uw2′]

همچنین به منظور مقایسه تعداد مصرفی بلوک سبک راعی با سایر مواد اولیه ،فایل زیر را مشاهده بفرمایید.

Download (PDF, 174KB)

[/av_textblock] [/av_one_full]

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست